sobota, 27 sierpnia 2011

Wzór 003 - Czerwone Kwiatki

Brak biżuterii na wesele brata męża "zmusił" mnie :) do stworzenia tych kolczyków i bransoletki, której nie zdążyłam zrobić zdjęcia przed tym jak moja kolejna siostra porwała cały komplet i tak wróciłam do Jeleniej bez dwóch par kolczyków i bransoletki :)


Po powrocie z urlopu wstąpiłam do mojej ulubionej pasmanterii we Wrocławiu na Nowowiejskiej i jak zawsze się nie zawiodłam, Pani miała tam wybór chyba ze 20 kolorów sznóreczków szutasz gdzie tu w Jeleniej max to jakieś 5, no i cena też niższa niż w Jeleniej Bo 0,90zl a nie 1,50zl. Zatem zaopatrzona w stos sznureczków czekam na wenę ;)

3 komentarze:

  1. Śliczne toto!
    Szkoda, że tak jesteś tak dalekoooo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach dziękuje Sarenko :*
    No szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nakarmiłam rybki bo dawno tu nie zaglądałaś:P:D

    OdpowiedzUsuń